Kini Terbongkar! Filem Yang Membuatkan Chris Martin Ingin Membuat Band

credit BTS Coldplay


Penyanyi bagi kumpulan Coldplay (mainsejuk), Chris Martin mendedahkan satu filem hebat yang menjadi sebab dirinya terlibat dalam band muzik. Filem tersebut ialah back To The Future.

Perkara ini didedahkan ketika beliau menjadi tetamu undangan rancangan The Kelly Clarkson Show. Lebih menarik Chris Martin menceritakan bagaimana pelakon utama filem tersebut, Michael J. Fox bergandingan dengan Coldplay dalam satu persembahan di New York pada tahun 2016.

Beliau mengatakan rasa bangga dapat berkongsi pentas dengan pelakon tersebut. Michael J.Fox membawakan lagu dari filem Back To The Future, Johnny B. Goode nyanyian asal Chuck Berry.

Chris menambah  aksi pelakon tersebut ketika memainkan lagu tersebut adalah saatnya mengimbas kembali bagaimana dirinya ingin membuat band. Scene tersebut korang boleh tengok dalam bahagian pertama dalam trilogi Back to The Future.

Chris dibesarkan di England dan belum melalui fasa menggunakan internet secara meluas. Hanya di kaca TV adalah pengaruh utamanya. Sudah tentu aksi Michael J. Fox menarik minatnya.




Post a Comment

Previous Post Next Post
banner