Akan Datang Muzik Video Isyana Sarasvati Dan Deadsquad-Il Sogno

IG Isyana

Isyana Sarasvati dan Deadsquad bakal muncul dengan muzik video terbaru, Il Sogno. Single ini adalah rilisan kembalin versi asal cuma dimasukkan bahagian vokalis baru band tersebut, Widi dengan elemen yang lebih kejam dan brutal! 


Muzik video single versi baru ini telah diriliskan pada hari 27/1/22. Seperti korang baca dalam blog sebelum ni, versi ini masih mantap seperti versi yang pertama yang rilis bulan April haritu. Cuma bagi aku versi ni lagi smart.


Kalau tengok teaser dan beberapa gambar menampakkan akan ada elemen gelap-gelap sikit. Yelah lagu pun ada elemen opera dengan iringan death metal so paham-paham macam mana muzik tu nanti.


Sekadar flashback, dalam versi Il Sogno yang pertama, Isyana bersama vokalis lama DeadSquad, Daniel Mardhany. Kali ini Augustinus Widi sedaya upaya membangkitkan semangat dalam versi terbaru. Masih lagi dengan elemen orkestra/opera. Versi terbaru agak segar dan brutal.


Daniel Mardhany telah keluar dari Deadsquad pada bulan lapan lalu. Widi mengalas kekosongan itu dan terus mereka rilis single terbaru, Curse Of The Black Plague pada bulan 10 haritu.


Korang tunggu 27-1-2022 

Post a Comment

Previous Post Next Post
banner